دبیرخانه کنفرانس

دبیرخانه ایران: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک. بلوار کمالی، پلاک 7، ساختمان گلها، واحد 16.
دبیرخانه بین المللی کنفرانس ها شماره تلفن: 02146132894،02146131588، 09017242753 و 09924232816 و
09054835293  پشتیبانی: تلگرام / واتساپ 09054835293 ایتا 09017242753

 

Sientific Commitee

Abdulmohammad Mahdavi (Ph.D)

Hossein Tajabadi (Ph.D)

Mana Khoshkam (Ph.D)

Shaian Kiumarsi (Ph.D)

Akram Ahmadi (Ph.D Student)

Professor Areti Lagiou, University of West Attica

Professor Constantina Skanavis, University of West Attica

Assistant Professor Dimitrios Laggas, University of West Attica

Assistant Professor Evanthia Sakellari, University of West Attica

Associate Professor Pietro Amenta, University of Sannio Benevento

Associate Professor Giulio Maggiore, Unitelma Sapienza

Associate Professor Pasqude Sarnacchiaro, Unitelma Sapienza

Aggregate Professor Letizia Lo Presti, Unitelma Sapienza

Aggregate Professor Azzurra Rinaldi, Unitelma Sapienza

Aggregate Professor Sara Sergio, Unitelma Sapienza

Amin Hakim (Ph.D)

Chetsada Noknoi (Ph.D)
Wilawan Jansri (Ph.D)
Wannaporn Boripunt (Ph.D)
Sanit Srichookiat (Ph.D)
Thanawit Bunsit (Ph.D)

Jalal Vali Allahi (Ph.D)

Naser Ebadi (Ph.D)

Abulfazl Soultani (Ph.D)

Mahmood SaneiPour (Ph.D)

Jafari Sayadi (Ph.D)

Behrouz Andalibi Zadeh (Ph.D)

Mohammad Shams EsfandAbadi (Ph.D)

Sina Razaghi (Ph.D)

Aboulfazl Zakeri (Ph.D)

Mahmoud Akbari (Ph.D)

Mohammad Ebrahim Sanjaghi (Ph.D)

Seyed Asghar Jaafari (Ph.D)

Saeid Ghorbani (Ph.D)

Mohammad Reza Zahedi (Ph.D)
Fariba Khaleghi Souroosh (Ph.D)

Alireza Khaleghi Souroosh (Ph.D)

Edriss Mahmoudi (Ph.D)

Shokofeh Raoghani (Ph.D)

 

صدور گواهی پذیرش زودهنگام

به منظور پشتیبانی از فعالیت های علمی محققین ارجمند، دبیرخانه کنفرانس پس از انجام داوری سریع مقالات، مبادرت به صدور گواهی پذیرش زودهنگام جهت استفاده از مزایای پذیرش مقاله در  مراجع ذی ربط می نماید. به این منظور متقاضی پس از ثبت نام در سایت کنفرانس و بارگذاری فایل ورد مقاله در صفحه کاربری، مقاله بلافاصله برای داوری ارسال می شود. کاربر می تواند وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش مقاله خود را در صفحه کاربری قسمت ویرایش و داوری ملاحظه نماید. در صورت پذیرفته شدن مقاله و پس از ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها؛ امکان دریافت گواهی زودهنگام از طریق صفحه کاربری بخش ویرایش و داوری فراهم شده است. علاوه بر آن متقاضی می تواند با استفاده از خط 09054835293 از طریق واتساپ یا تلگرام و یا پیامک درخواست گواهی زودهنگام نماید. دبیرخانه پس از بررسی و در بازه زمانی یک روز کاری مبادرت به ارسال فایل PDF گواهی زودهنگام در سربرگ مربوطه و به صورت مهر و امضاء شده می نماید.

 

 

 


صدور  گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal

امکان صدور گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal برای شرکت کنندگان و دارندگان مقالات پذیرفته شده در کنفرانس  فراهم شد.
متقاضیان این کنفرانس می توانند در صفحه کاربری خود قسمت ثبت خدمات/ خدمات ویژه گزینه گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal را انتخاب و تعرفه مربوطه را پرداخت کنند. 
نمونه گواهی نامه Oxford Cert Universal


سامانه برای ثبت مقالات باز است

در پاسخ به درخواست های مکرر پژوهشگران ارجمند، سامانه برای ثبت نام و ارسال مقالات تا قبل از برگزاری کنفرانس باز است.


ثبت نام در کارگاه های آموزشی مهارت افزایی و تقویت رزومه

امکان ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی مهارت افزایی و تقویت رزومه فراهم شد. برای ثبت نام در کارگاه‌های موردنظر، پس از ثبت نام در سایت کنفرانس، وارد صفحه کاربری خود قسمت ثبت خدمات و پرداخت هزینه‌ها شوید و در بخش کارگاه های آموزشی، کارگاه /کارگاه‌های مورد نیاز خود را انتخاب و تعرفه مربوطه را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
برای شرکت کنندگان در کارگاه‌های آموزشی گواهی نامه فیزیکی معتبر هولوگرام دار صادر و به نشانی پستی ثبت شده در صفحه کاربری ارسال می شود.


اهدای لوح تقدیر سخنرانی5

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری، در پایان مراسم برگزاری به سخنرانان "ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی" لوح تقدیر سخنرانی تقدیم می شود.


نحوه اطلاع از وضعیت پذیرش مقاله

قابل توجه پژوهشگران و نویسندگان محترم مقالات

جهت اطلاع از وضعیت پذیرش مقاله خود، از طریق سایت کنفرانس وارد صفحه کاربری خود شوید و  بر روی قسمت ویرایش و داوری کلیک کنید و نحوه ارایه(نظر دبیر علمی) را ملاحظه فرمایید.
پس از اطلاع از پذیرش مقاله ثبت خدمات را انجام داده و از طریق شماره کارت اعلامی تعرفه را واریز و عکس فیش را در قسمت فیش های شما بارگذاری کنید.


نحوه ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها

نحوه ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها:
جدول تعرفه ها را مطالعه کنید. سپس ابتدا از طریق سایت کنفرانس وارد صفحه کاربری (پنل اختصاص خود) شود، بعد بر روی ثبت خدمات کلیک کرده، ابتدا نوع ثبت نام را انتخاب و در صورتی که بیش از یک مقاله به کنفرانس ارسال کرده اید، مقالات مورد نظر را با زدن علامت تیک بر روی مربع جلوی عنوان مقاله انتخاب کنید، در بخش خدمات ویژه هزینه پست الزامی و انتخاب سایر خدمات ذکر شده در بخش خدمات ویژه و کارگاه های آموزشی اختیاری می باشند.
پس از تایید خدمات مورد نظر و مشخص شدن مبلغ پرداختی، برای پرداخت هزینه ها به یکی از روش های زیر اقدام به پرداخت نمایند:
روش های پرداخت تعرفه ها:

ب- روش های پرداخت تعرفه ها:
1. پرداخت آنلاین. پس از ثبت خدمات بر روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک نموده و به صورت آنلاین تعرفه را پرداخت کنید.
2. روش پرداخت کارت به کارت ( از طریق اپلیکیشن پرداخت یا از طریق دستگاه خودپرداز): واریز به شماره کارت 6037991899666907  به نام موسسه پژوهشی مدیریت مدبر. سپس از فیش واریزی عکس ( فایل jpg) تهیه و عکس فیش واریزی را از طریق سامانه کاربری در قسمت ارسال فیش های شما بارگذاری و ارسال کنند.  
3. روش پرداخت به شماره حساب:  واریز به حساب شماره 0109503991009 بانک ملی شعبه لاله تهران( شهید قاسم سلیمانی)  کد 702 به نام موسسه پژوهشی مدیریت مدبر. سپس از فیش واریزی عکس ( فایل jpg) تهیه و عکس فیش واریزی را از طریق سامانه کاربری در قسمت ارسال فیش های شما بارگذاری و ارسال کنند.

 


لوح تقدیر سخنرانی......

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری، به سخنرانان کنفرانس لوح تقدیر سخنرانی اهداء می شود.


دانشگاه فاطمیه شیراز

تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و پژوهشی بین موسسه پژوهشی مدیریت مدبر و دانشگاه فاطمیه شیراز منعقد گردید. دانشگاه فاطمیه شیراز حامی علمی و معنوی کنفرانس های تحت پوشش دبیرخانه بین المللی کنفرانس ها می باشد.


حمایت دانشگاه دفاع ملی

دانشگاه عالی دفاع ملی حمایت معنوی خود را از مجموعه کنفرانس های دبیرخانه بین المللی کنفرانس ها اعلام کرد.


ثبت درخواست گواهی های بین المللی

متقاضیان دریافت گواهی نامه بین‌المللی Oxford Cert Universal و ESC وارد صفحه کاربری خود شده و در بخش ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها گزینه های مورد نظر را به تعداد مورد نظر ثبت نموده و تعرفه را آنلاین پرداخت نمایند.


نحوه درخواست گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal و ESC

پژوهشگران علاقه مند به دریافت گواهی نامه های بین المللی Oxford Cert Universal و ESC از طریق ورود به صفحه کاربری خود قسمت ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها می توانند به تعداد مورد نظر درخواست گواهی بدهند.

واتساپ / تلگرام پشتیبانی
09054835293


نحوه برگزاری کنفرانس

به اطلاع پژوهشگران ارجمند می رساند که با توجه به تداوم وضعیت کرونایی، کنفرانس به صورت آنلاین برگزار خواهند شد.


تمدید مهلت ثبت نام و ارسال مقاله

در پی درخواست های مکرر پژوهشگران، مهلت ثبت نام و ارسال مقالات تا 11 اسفند 1399 تمدید شد.


دانشگاه تهران

دانشگاه تهران حمایت معنوی خود را از کنفرانس اعلام و آقایان دکتر منوچهر انصاری و دکتر علی داوری را به عنوان عضو کمیته علمی معرفی کرد.


امکان دریافت گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal

برای دریافت گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal ؛  متقاضیان محترم می توانند در صفحه کاربری خود قسمت ثبت خدمات/ خدمات ویژه گزینه گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal را به تعداد مورد نظرانتخاب و تعرفه مربوطه را پرداخت کنند.


امکان صدور گواهي نامه بين المللي ESC

به منظور ارج نهادن به كوشش علمي پژوهشگران و شرکت کنندگان عزیز ، دبیرخانه کنفرانس اقدام به تهیه و ارسال گواهینامه بین المللی Euro Science Certificate توسط انتشارات Science Explorer Publications از کشور انگلستان خواهد نمود. یادآور می شود گواهی فوق به تایید بیش از 300 استاد از کشورهای مختلف رسیده است. گواهی فوق تنها گواهی بین المللی آنلاین  ارائه شده در ایران است که دارای گواهی استاندارد تائید صلاحیت علمی SSC-2000 می باشد.
متقاضيان براي درخواست گواهينامه مذكور بعد از ثبت نام در سايت وارد صفحه كاربري خود شده و در قسمت ثبت خدمات و پرداخت هزينه ها، در بخش خدمات ويژه، گزينه گواهي نامه ESC  را به تعداد مورد نظر ( براي خود و همكاران) ثبت كنند.


تقویم کارگاه های 1399

به منظور افزایش دانش و مهارت پژوهشی علاقه مندان، کارگاه های آموزشی آنلاین مقاله نویسی علمی، پروپوزال نویسی و فن ترجمه عربی بر اساس تقویم زیر برگزار و گواهی نامه رسمی تقدیم می شود.
تقويم كارگاههاي آموزشي اسفند 99


نحوه دریافت گواهی زودهنگام

به اطلاع پژوهشگران ارجمند می رساند که به منظور  تسریع در دریافت گواهی زودهنگام، تنظیمات لازم در سامانه کنفرانس به گونه ای انجام شده که پس از اعلام نتیجه داوری و بلافاصله بعد از ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها، امکان دریافت گواهی زودهنگام از طریق صفحه کاربری بخش ویرایش و داوری فراهم شده است.

برای دانلود فرم نگارش مقاله اینجا کلیک کنید.


دانشگاه علمی کاربردی سیاحان

دانشگاه علمی کاربردی سیاحان حمایت معنوی خود را از  کنفرانس اعلام کرد.
شما را به ثبت نام و ارسال مقاله به کنفرانس دعوت می نماییم.


مشارکت دانشگاه تکسین تایلند در کنفرانس

دانشگاه تکسین تایلند به جمع مشارکت کنندگان در کنفرانس پیوست و 5 تن از اساتید خود را جهت عضویت در کمیته علمی معرفی کرد.

Asst.Prof.Dr. Chetsada Noknoi, Thaksin University
Dr.Wilawan Jansri, Thaksin University
Dr. Wannaporn Boripunt,Thaksin University

Dr. Sanit Srichookita, Thaksin University
Dr. Thanawit Bunsit, Thaksin University

 




گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universa

به اطلاع متقاضیان محترم دریافت گواهی گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal مقالات "ادوار قبلی کنفرانس" می رساند که گواهی نامه ها صادر شد.
متقاضیان دوره سوم کنفرانس می توانند در صفحه کاربری خود قسمت ثبت خدمات/ خدمات ویژه گزینه واهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal را انتخاب و تعرفه مربوطه را پرداخت کنند. 


صدور گواهی رایگان برای نفر دوم

به مناسبت گرامیداشت شب یلدا، گواهی نامه و سی دی مجموعه مقالات کنفرانس برای نفر دوم نویسندگان مقالات پذیرفته شده به صورت رایگان صادر می شود.


امکان درج تصویر نویسنده در صفحه اول مقاله

به منظور قدردانی از کوشش های علمی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و نویسندگان محترم مقالات؛ امکان درج تصویر نویسنده در صفحه اول مقاله فراهم شد. برای این منظور فرم نگارش مقالات بازنگری شده و در سایت کنفرانس بخش دانلود فایل های مرتبط قرار داده شده است. علاقه مندان پس از دانلود فایل یادشده، مقاله خود را در فرم مزبور تنظیم و عکس خود را در صفحه اول سمت چپ فرم نگارش مقاله آپلود نمایند. و سرانجام پس از ثبت نام در سایت کنفرانس، فایل ورد مقاله را از طریق صفحه کاربری خود ارسال نمایند.


معرفی کمیته علمی

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری فی مابین، انجمن علمی بازاریابی ایران اعضای زیر را برای عضویت در کمیته علمی کنفرانس ها معرفی کرد.
1. جناب آقای دکتر حسین وظیفه دوست
2. جناب آقای دکتر بهزاد شهرابی
3. جناب آقای دکتر سروش عبدی
4.جناب آقای دکتر محمدنادر محمدی
5. سرکار خانم دکتر گلاره مرتضایی


نحوه مشارکت دانشگاهها و انجمن های علمی

دانشگاهها و مجامع علمی در صورت تمایل به مشارکت در کنفرانس می توانند بین یک تا سه نفر از اعضای هیئت علمی خود را به عنوان عضو کمیته علمی معرفی و استفاده از لوگوی خود را در اسناد کنفرانس مجاز اعلام نمایند. تلفن هماهنگی 02144861157 واتساپ 09054835293


اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه کنفرانس

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری کنفرانس به 5 مقاله برتر کنفرانس لوح تقدیر و تندیس ویژه و مقالات ششم تا دوازدهم لوح تقدیر مقاله برتر کنفرانس اهداء می شود.


دعوت به ارسال مقاله دانشگاهیان به کنفرانس

تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود امضاء و مبادله شد. دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش مقالات اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور بویژه دانشگاه شاهرود می باشد. واتساپ پشتیبانی 09054835293 تلفن 02144861157


تفاهم نامه همکاری علمی با انجمن علمی بازاریابی ایران

تفاهم نامه همکاری علمی بین موسسه پژوهشی مدیریت مدبر به نمایندگی دکتر مهدوی و انجمن علمی بازاریابی ایران به نمایندگی دکتر وظیفه دوست به امضاء رسید. اعضای محترم انجمن علمی بازاریابی ایران جهت شرکت و ارسال مقاله به کنفرانس با دفتر انجمن علمی بازاریابی ایران تماس حاصل و از امتیازات مربوطه استفاده کنند. شماره هماهنگی 02188068473


گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal

.... به پاس قدردانی از کوشش های علمی پژوهشگران ارجمند و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته امکان صدور گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal  برای متقاضیان، شرکت کنندگان  و دارندگان مقالات پذیرفته شده در ادوار مختلف کنفرانس ها فراهم شد. برای ثبت نام وارد صفحه کاربری خود شده و در بخش ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها. قسمت خدمات ویژه گزینه گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal را به تعداد مورد نظر انتخاب کنید.
واتساپ پشتیبانی 09054835293


پذیرش مقالات

نظر به تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی مالک اشتر؛ دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش مقالات علمی اساتید، دانشجویان و کارکنان ستاد، دانشکده ها و پژوهشکده های وابسته می باشد.


متقاضیان کنکور دکتری و سایر پژوهشگران

سومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی در حال پذیرش مقاله می باشد و امکان داوری سریع و صدور گواهی زودهنگام برای متقاضیان کنکور دکترای 1399 ، اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاههای داخلی و خارجی، فرهنگیان و کارکنان فراهم شده است.
واتساپ/ تلگرام پشتیبانی 09054835293  تلفن 02144861157

ICISME2021 فرم نگارش مقاله به فارسي (1)


دعوت به ارسال مقاله به کنفرانس

نظر به تفاهم نامه همکاری مشترک و نقش ارزنده انجمن علمی قرآن و تحول علوم ایران در ادوار قبلی کنفرانس، دبیرخانه کنفرانس با افتخار آماده پذیرش مقالات علمی اعضای محترم انجمن علمی قرآن و تحول علوم ایران، اندیشمندان حوزوی و اساتید و دانشجویان داخلی و خارجی جامعه المصطفی العالمیه می باشد.   تلفن پشتیبانی  02144861157


ارسال کتاب مجموعه مقالات و گواهی نامه ها

به اطلاع پژوهشگران و نویسندگان محترم مقالات دومین دوره کنفرانس می رساند که کتاب مجموعه مقالات در 8 جلد تنظیم شده و در قالب دی وی دی بانضمام گواهی اصل هولوگرام دار روز پنجشنبه 29 خرداد ماه 1399 از طریق پست به آدرس ثبت شده در صفحه کاربری ارسال می شوند.


معرفی کنفرانس 4 مرداد 1399

دومين كنفرانس بين المللي و ملي مطالعات مديريت، حسابداري و حقوق در ايران در حال پذیرش مقاله می باشد و امکان داوری سریع و صدور گواهی زودهنگام برای متقاضیان کنکور دکترای 1399 ، اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاههای داخلی و خارجی، فرهنگیان و کارکنان فراهم شده است.
کنفرانس مذکور تا 30 تیرماه جاری پذیرش مقاله دارد و 4 مرداد 1399 برگزار می شود.
سایت ثبت نام و ارسال مقاله: www.iicmo.ir
واتساپ/ تلگرام پشتیبانی 09054835293  تلفن 0214486115


امکان صدور گواهی نامه بین المللی اروپایی ESC

به منظور ارج نهادن به كوشش علمي پژوهشگران و شرکت کنندگان عزیز ، دبیرخانه سومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی اقدام به تهیه و ارسال گواهینامه بین المللی Euro Science Certificate توسط انتشارات Science Explorer Publications از کشور انگلستان خواهد نمود. یادآور می شود گواهی فوق به تایید بیش از 300 استاد از کشورهای مختلف رسیده است. گواهی فوق تنها گواهی بین المللی آنلاین  ارائه شده در ایران است که دارای گواهی استاندارد تائید صلاحیت علمی SSC-2000 می باشد.


امکان نمایه و صدور گواهی SID

بر اساس هماهنگی های انجام شده امکان نمایه و صدور گواهی توسط مرکز اطلاعات علمی کشور SID برای مقالات پذیرفته شده در سومين كنفرانس بين المللي مطالعات بين رشته اي در مديريت و مهندسي فراهم شده است.


اطلاعیه مهم

اطلاعیه مهم
نظر به برطرف شدن اختلال ایجاد شده در سامانه های کنفرانس، پژوهشگران عزیزی که موفق به ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها برای دوره دوم کنفرانس نشده اند؛ تا آخر وقت روز چهارشنبه 14 خرداد 1399 فرصت دارند که با ورود به صفحه کاربری خود نسبت به ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها اقدام نمایند. امکان صدور گواهی نامه بین المللی ESC برای تمام شرکت کنندگان در کنفرانس که دارای مقاله بوده و یا فاقد مقاله هستند، فراهم می باشد.
تلفن پشتیبانی 02144861157 تلگرام و واتساپ 0905483529


ثبت درخواست گواهی نامه های بین المللی

پژوهشگران ارجمند متقاضی دریافت گواهی نامه های بین المللی ESC، SID ، پایتون و دیگر خدمات درج شده در سایت کنفرانس حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 14خردادماه 1399 فرصت دارند با ورود به صفحه کاربری خود قسمت ثبت خدمات و  پرداخت تعرفه ها، خدمات موردنظر را  ثبت و نسبت به پرداخت آنلاین تعرفه اقدام نمایند.


آخرین مهلت پرداخت تعرفه ها

به اطلاع پژوهشگران و کاربران گرامی دارای مقاله پذیرفته شده در کنفرانس می رساند که آخرین مهلت ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها ساعت 24 روز شنبه دهم خرداد ماه جاری می باشد. برای مشاهده وضعیت مقاله خود به صفحه کاربری قسمت ویرایش و داوری مقالات مراجعه نمایید. افرادی که تا تاریخ مذکور پرداخت ها را انجام ندهند مقالاتشان مردود تلقی می شود.
تلفن پشتیبانی 02144861157 تلگرام و واتساپ 09054835293


تقویم کنفرانس های 1399

به لطف خداوندگار و با مشارکت ارزنده سخنرانان داخلی و خارجی کنفرانس با موفقیت برگزار شد. هم اکنون کار تدوین کتب مجموعه مقالات کنفرانس و تنظیم انواع گواهی نامه ها در دستور کار قرار گرفته است. پژوهشگران ارجمند را به شرکت در کنفرانس های آتی سال جاری که با مشارکت دانشگاههای داخلی و خارجی و انجمن های علمی در داخل و خارج کشور برگزار خواهند شد، دعوت می نماییم. امکان داوری سریع و صدور گواهی زودهنگام فراهم می باشد.
عضويت در كانال همايش: @modiratmodaber
شماره تماس دبيرخانه: 02144861157
تلگرام و خط همراه: 09054835293
برای دریافت تقویم کنفرانس های 1399 کلیک کنید.


پذیرش مهمانان

با سلام خدمت پژوهشگران گرامی
کنفرانس در حال پذیرش مهمانان می باشد.
برای ورود به فضای مجازی کنفرانس  1. کاربرانی که با کامپیوتر دسکتاپ وارد می شوند، نیاز است که این فایل را دانلود و نصب کنند: https://utec.ut.ac.ir/documents/14446870/15157741/connect.exe و سپس آدرس جلسه http://vclas9.ut.ac.ir/webinar  را در آن وارد کنند.3. سپس گزینه Enter as a Guest یا مهمان را انتخاب و نهایتا نام و نام خانوادگی خود را به صورت فنگلیش وارد کنید.


رئوس کلی برنامه های کنفرانس

رئوس کلی برنامه های کنفرانس
روز پنجشنبه 8 خرداد 1399
- پذیرش و ورود کاربران به جلسه کنفرانس مجازی و پشتیبانی از ساعت 8 صبح تا 10 صبح
— اجرای برنامه های پیش بینی شده از 10 صبح تا 16 عصر


فرصت ارسال مقاله

نظر به تماس های مکرر پژوهشگران ارجمند، به اطلاع می رساند عزیزانی که تا ساعت 24 امشب در سایت کنفرانس ثبت نام کنند، به مدت 72 ساعت فرصت دارند نسبت به بارگذاری مقالات خود اقدام نمایند. پس از این زمان سایت بسته خواهد شد.


دعوت به شرکت در کنفرانس

با سلام و احترام
پژوهشگران عزیز  دارای مقاله پذیرفته شده جهت شرکت در ویدیو کنفرانس روز پنجشنبه 8 خردادماه 1399 لطفا موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
 1. کاربرانی که با کامپیوتر دسکتاپ وارد می شوند، نیاز است که این فایل را دانلود و نصب کنند: https://utec.ut.ac.ir/documents/14446870/15157741/connect.exe و سپس آدرس جلسه را در آن وارد کنند.

2.     کاربرانی که با موبایل متصل می شوند، نیاز است نرم افزار Adobe Connect را روی موبایل خود دانلود و نصب کنند. (از کافه بازار، اپ استور، گوگل پلی و ...) و سپس آدرس جلسه را در آن وارد کنند.
3. آدرس جلسه متعاقبا خدمت شما اعلام می شود.


نحوه شرکت حضوری در کنفرانس

شرکت کنندگان محترم در کنفرانس برای شرکت در ویدیو کنفرانس روز پنجشنبه 8 خرداد ماه 1399 به نکات زیر توجه نمایند.
 1. کاربرانی که با کامپیوتر دسکتاپ وارد می شوند، نیاز است که این فایل را دانلود و نصب کنند: https://utec.ut.ac.ir/documents/14446870/15157741/connect.exe و سپس آدرس جلسه را در آن وارد کنند.

2.     کاربرانی که با موبایل متصل می شوند، نیاز است نرم افزار Adobe Connect را روی موبایل خود دانلود و نصب کنند. (از کافه بازار، اپ استور، گوگل پلی و ...) و سپس آدرس جلسه را در آن وارد کنند.
3. کاربرانی که در ثبت خدمات گزینه شرکت حضوری در کنفرانس را وارد کرده اند، از ساعت 7 صبح تا 9 صبح روز پنجشنبه 8 خرداد ماه 1399 از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره 09054835293 خود را معرفی و درخواست لینک ورود به کنفرانس را ارسال نمایند.


امکان ثبت نام در کارگاه های آموزشی آفلاین کنفرانس

برای ثبت نام در کارگاه ها در سایت کنفرانس ثبت نام کرده و پس از ورود به صفحه کاربری خود در بخش ثبت خدمات وپرداخت تعرفه ها، کارگاه های مورد نظر را انتخاب کنید.


امروز : چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
تاریخ های مهم کنفرانس

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مقاله: 12 خردادماه 1402
مهلت ثبت خدمات و پرداخت تعرفه ها:  14 خرداد ماه 1402

تاريخ برگزاري كنفرانس: 17 خردادماه 1402

 

 

 

فراخوان پذيرش مقاله
هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات بين رشته اي در مديريت و مهندسي
(ICOCS 2023)  نخستين و معتبرترين كنفرانس در حوزه مطالعات بين رشته اي مديريت و مهندسي مي باشد. اين كنفرانس در نظر دارد نتایج تحقیقات در زمینه های نظری، تجربی و کاربردی علوم مديريتي و مهندسي و مطالعات بين رشته اي در اين دو عرصه بسيار مهم را منتشر كند. همچنین امکان داوری سریع و صدور گواهی زودهنگام، امکان صدور گواهی نامه بین المللی Oxford Cert Universal، نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز)،امکان نمایه در SID و صدور گواهی مشترک با SID و اختصاص کد یکتای COI به هر مقاله و نمایه تمام متن مقاله در سیویلیکا برای مقالات پذیرفته شده فراهم شده است. دبيرخانه کنفرانس، اساتيد، دانشجويان، فرهنگیان، مدیران و کارکنان بخش های دولتی و خصوصی، محققان، مهندسان و دانشمندان برجسته در حوزه هاي مورد علاقه از سراسر جهان را به شركت در كنفرانس و ارايه نتايج تحقيقات خود دعوت مي كند. محورهاي كنفرانس برای ارسال مقاله شامل موارد زیر است ولي محدود به آن نمي شود:

     محورهاي هفتمین كنفرانس بين المللي مطالعات بين رشته اي در مديريت و مهندسي

مديريت                                   مهندسي                                علوم انساني و اجتماعي

* مجموعه مديريت

مدیریت: دولتی، بازرگانی، اجرایی، بازاریابی،كارآفريني ، گردشگری، صنعتی، منابع انسانی، بحران، تحول، اسلامی و....

* مطالعات بين رشته اي مديريت و مهندسي

* مطالعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

* مديريت مالی، بورس و اوراق بهادار

* مديريت و مهندسي محيط زيست و منابع طبيعي

* مديريت و مهندسي فناوري اطلاعات، مديريت فضاي سايبري و دولت الكترونيك

* مديريت شهري و مهندسي ساخت، سازه و تاسيسات، طراحي مبلمان شهري

* مديريت و مهندسي صنايع، ساخت داخل و مديريت و انتقال تكنولوژي

* حسابداري، حسابرسي و مديريت مالي

* مديريت و صنعت خودرو

* مديريت، هنر و معماري

* حقوق و حقوق اداري

* روان شناسي و مديريت

* ساير موضوعات مرتبط با مدیریت، مطالعات اجتماعي،  علوم انساني و مهندسي
کنفرانس در حال پذیرش مقاله می باشد.